Az fentebbi magazinban megjelent egy cikk, A kis brutális címmel. Ezzel a cikkel szeretnék betekintést nyújtani a kedves látogatóknak az eddigi munkáimba.
"Ha először rápillantasz a képre, biztos azt mondod, hú, de brutális! Aztán jönnek a részletek megfigyelései. Furcsán nagy az a behavazott pad a motor mögött! Meg ilyen ballonos hátsógumi még 15 colosban sem létezik! És milyen blokk van benne? Hol a henger?! Milyen vékony a bordásszíj!
És összeállt a kép. Ez egy kismotor. Olasz Mihály, mindszenti olvasónk a gyermekeinek építette ezt a kis lowridert, és ha nem is teljesen stílustiszta, a vonalvezetése és a kivitelezése miatt azt mondhatjuk, remekművet alkotott!
A motor közel egy éves munka után készült el. Az alkatrészek legnagyobb része teljesen egyedi kivitelezésű. A kiindulási alap egy Yamaha Chappy blokk volt, három sebességes, automata váltós. Ez ideális a gyerekek részére. A blokkot természetesen teljesen felújították, és e köré készült a hátul merev váz. A rugózásról mindössze a 10 colos, 125-ös szélességű gumi gondoskodik, a gyári kerékkel. A hajtás fogasszíjas lett, a csendesebb, tisztább üzem érdekében.
Az első kerék a gyári agyon egy nagyobb átmérőjű felni. Erre került egy 12x400-as gumi. A teleszkóp sportmotorról való, és meg lett ültetve. Saját hajlítású kormányon borjúbőr borítású markolatokat lehet markolni. Kuplungkar az nincs- hiszen automata-, csak jobb oldalról jön le két bowden. A tank veterán motoron szolgált ifjúkorában, pillanatnyilag két részre osztva működik, a benzin mellett az olaj helye is itt van. A lábtartó-, fék-, és váltórendszer előrevitt, és bőr borítású. A sárvédők pedig- talán mondani sem kellene- házilag hajlítottak.
A kész motor bocifoltos bőrborítást kapott a nyergére és a tankjára. Ahol pedig fényezésre került sor, ott a fekete és a fehér színek harmóniája képez elegyet a többi bőrrel borított résszel.
Az én apukám miért nem csinált ilyet nekem kiskoromban?
JAMES BOND"